Maak een afspraak

DENTIQUE

Maak een afspraak

Bij dringende vragen of tandpijn, bel ons op 03 318 00 60.

We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar tussen 11u en 13u. Buiten deze uren kan u een voicemail inspreken of een email sturen.

We kijken ernaar uit om u in onze praktijk te mogen verwelkomen.

Zijn jullie geconventioneerd?

Bij Dentique investeren we in de modernste tandheelkundige apparatuur en streven we ernaar om topkwaliteit te leveren. Omwille van deze redenen zijn wij niet geconventioneerd.

Ik kom voor de eerste keer naar jullie praktijk, wat moet ik meebrengen?

Uw elektronische identiteitskaart en een bankkaart. Gelieve vóór de consultatie de medische vragenlijst in te vullen via de link die in de bevestigingsmail van uw afspraak staat.
Indien u doorverwezen bent door een andere tandarts vragen we om de verwijsbrief en recente radiografieën door te mailen naar info@dentique.be.

Welke betaalmiddelen worden aanvaard in de praktijk?

Uit veiligheidsoverwegingen verkiezen we betaling met de bankkaart. Cash betalingen en overschrijvingen beperken we graag tot het minimum.

Ik wil mijn afspraak annuleren of verplaatsen.

Dit kan telefonisch (03 318 00 60) of via e-mail (info@dentique.be). Gelieve 48 uur op voorhand te verwittigen indien u uw afspraak wilt annuleren of verplaatsen. Indien u niet tijdig verwittigt of niet op de afspraak bent, zien wij onszelf genoodzaakt de voorziene behandeltijd aan te rekenen.

Hoeveel kost mijn behandeling?

Na het grondige nazicht van uw gebit, zal in samenspraak met u, een behandelplan worden opgemaakt door de tandarts of parodontoloog. Dit behandelplan omvat een stappenplan, alsook ook een prijsindicatie. Zo heeft u een duidelijk beeld van de kostprijs van de behandelingen en weet u ook of de mutualiteit al dan niet zal tussenkomen.

Hoe breng ik mijn terugbetaling in orde?

De praktijk stuurt het attest voor terugbetaling onmiddellijk elektronisch door naar uw mutualiteit. U hoeft dus geen getuigschrift meer te bezorgen aan uw mutualiteit. De mutualiteit voert enkele dagen na uw consultatie de terugbetaling automatisch uit.

Kan ik met het openbaar vervoer komen?

Onze praktijk is goed bereikbaar met de bus en de tram. Tramhaltes Antwerpen Bres (tramlijn 1) en Antwerpen Museum (tramlijn 4) zijn op wandelafstand. De dichtstbijzijnde bushaltes zijn Antwerpen Bestorming (buslijn 13/14) en Antwerpen Graaf Van Hoornestraat (buslijn 180/181/182/183). Er is vlakbij ook een fietsstation van Velo Antwerpen.

Is er parkeergelegenheid?

In de directe omgeving van de tandartspraktijk is er parkeergelegenheid op straat. Onze praktijk valt buiten de parkeerzone waar enkel vergunningshouders/bewoners mogen parkeren. Vergeet niet om te betalen voor het parkeren op straat. Indien gewenst kan u ondergronds parkeren in Q Park Steendok onder de Waalsekaai. Vanaf daar is het 10 minuten wandelen naar de praktijk.

Wat moet ik doen met een dringend spoedgeval of ernstige tandpijn?

Gelieve ons tijdens de werkuren telefonisch te contacteren op 03 318 00 60. We doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Tijdens het weekend en op feest- of brugdagen kunt u bellen naar de wachtdienst op 09 033 99 69. Zij zijn bereikbaar tussen 9u en 18u.